lørdag 9. april 2011

Lemonade

Franske Effervé står bak våre friske og fristende lemonader. De kommer i 750 ml flasker og det finnes mange forskjellige smaksvarianter. Jeg synes alle er veldig gode, men om jeg skal plukke en favoritt må det bli appelsin. Det jeg liker så godt med disse lemonadene er at det er litt mindre kullsyre enn i vanlig brus, også er de laget kun med naturlige ingredienser. Likevel, kanskje det er beste av alt er at de kommer i herlige glassflasker man kan ta med seg hjem og bruke til vann eller hva man måtte ønske.


Sitron

Appelsin

Pink Rose

Granateple


Blodappelsin

Eple


Snart kommer de også i 33 cl glassflaske.

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog du har dig her!
    - jeg er ny blogger herinde:-)
    Tjek min blog, ud og se om den fanger din opmærksomhed
    http://belindasverden.blogspot.com/

    - Belinda.

    SvarSlett